فن سانتریفیوژ رادیال
فن سانتریفیوژ رادیال

فن سانتریفیوژ رادیال

فن سانتریفیوژ رادیال

نوع پروانه رادیال radial

در دو تیپ یک طرفه و دوطرفه

تعداد پره بسته به سایز پروانه از ۶pcs الی ۱۶pcs پره

قابلیت تولید از قطر ۳۵cm الی  ۲۵۰cm سانتیمتر

ظرفیت هوا در فشار استاندارد از ۲۰۰۰m3/hr الی ۲۲۰۰۰۰m3/hr در ساعت

فشار استاتیکی در فشار استاندارد از ۱۰۰۰pascal  الی  ۱۶۰۰۰pascal

محاسبات و طراحی با مدرنترین نرم افزار روز دنیا

فن سانتریفیوژ رادیال - هواکش رادیال - سانتریفیوژ رادیال - موسسه سانتریفیوژ فن

مشخصات فنی

الکتروموتور

الکتروموتورهای استاندارد تکفاز و یا سه فاز ساخت کشورهای اروپای غربی از کارخانجات معروف ( AEG , SIEMENS , VEM , ABB ) و یا الکتروموتور ساخت موتوژن، الکتروژن ایران و یا الکتروموتورهای ضد انفجار استفاده می گردد ولی در بیشتر هواکش های حلزونی بهترین انتخاب الکتروموتورهایی با بدنه چدنی هستند .

هواکش صنعتی, موسسه سانتریفیوژ فن

شاسی

شاسی دستگاه هواکش ها ازانواع ورق های فولادی در مدلهای سبک و از انواع نبشی های صنعتی یا ناودانی های صنعتی در مدلهای سنگین و در فن های عظیم از تیرآهن های صنعتی  بصورت تک پل و یا دوبل ساخته شده و جهت جلوگیری از انتقال ارتعاش بین شاسی ها از لرزه گیرهای استاندارد استفاده میشوند .

هواکش صنعتی, موسسه سانتریفیوژ فن

یاتاقان

یاتاقان بلبرینگ ها از انواع سبک تا بلبرینگ  های اروپایی و ژاپنی در مدلهای پیم دار تا مدل های قفل دار نسبت به نوه دستگاه استفاده می شوند و در برخی از مدل ها از یاتاقان بلبرینگ های خنک شونده روغنی یا آبی برای کاهش دما در سیستم های خاص نصب می شوند .

هواکش صنعتی, موسسه سانتریفیوژ فن

پروانه

ایمپلر یا پروانه از قطر ۲۵cm تا قطر ۳۵۰cm ساخته میشود و ضخامت ورق آن ها از ۱mm  تا ۲۵mm نسبت به قطر پروانه در نظر گرفته میشود و متریال آن ها از ورق گالوانیزه یا استیل ها ویا انواع ورقهای فولادی و ضد سایش وآتش خوار و در برخی از محصولات از فایبر گلاس یا pp و پی وی سی استفاده میشوند