هواکش صنعتی در یزد

هواکش سالن بدنسازی
سیستم تهویه مطبوع سالن های ورزشی
آوریل 9, 2021
تفاوت فن دمنده و فن مکنده
نوامبر 14, 2021

هواکش صنعتی در یزد

هواکش یا فن صنعتی از جمله محصولاتی است که در صنایع مختلف کاربردهای متنوعی دارد، بهترین هواکش صنعتی در یزد تولید شرکت سانتریفیوژ فن با مدیریت مهندس عباس هاشم زاده است، این کارخانه در تولید اگزاست فن، فن غبارگیر، فن سانتریفیوژ یا هواکش حلزونی و انواع دیگر هواکش‌ها بهترین محصولات را به صنایع ارائه می‌کند. در این یادداشت شما را با این هواکش ها و کارایی آنها آشنا می‌کنیم.

اصفهان سانتریفیوژ فن اولین تولید کننده فن های سانتریفیوژ در ایران از سال ۱۳۵۵

انواع فن صنعتی 

فن‌های صنعتی با توجه به کاربردی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل فن آکسیال، فن سانتریفیوژ، فن اگزاست، فن غبارگیر و … است.

فن سانتریفیوژ

هواکش سانتریفیوژ نوعی سیستم تهویه مطبوع است که در صنایع مختلفی کاربرد دارد، انواع مختلفی از این محصول تولید می‌شود که هرکدام دارای کارکرد ویژه‌ای هستند. مکانیسم کار این فن‌ها به گونه ای است که هوا را با فشار بیشتری خارج می‌کنند اما حجم هوای خروجی این نوع از هواکش ها در مقایسه با فن‌های آکسیال کمتر است اما از فشار بیشتری برخوردار است و جریان هوای با ثبات ایجاد می‌کند.
این فن‌ها دارای شکلی استوانه‌ای و با تعدادی تیغه که روی پروانه قرار می‌گیرند طراحی شده است، زاویه ورود و خروج هوا در این سانتریفیوژها ۹۰ درجه است.

اصفهان سانتریفیوژ فن اولین تولید کننده فن های سانتریفیوژ در ایران از سال ۱۳۵۵

اصفهان سانتریفیوژ فن
اولین تولید کننده فن های سانتریفیوژ در ایران
از سال ۱۳۵۵

جهت مشاوره و سفارش هواکش صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۸۰۴۸۰۳۲ – ۰۹۱۳۳۲۵۹۷۲۷  

فن آکسیال 

از جمله پرکاربردترین فن‌هایی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد فن آکسیال است، هواکش آکسیال با ایجاد جراین هوایی پرجحم و کم فشار به خنک شدن محیط کمک می‌کند، در واقع فن‌های به کار رفته در رادیاتور ماشین، پنکه‌های خانگی، و بسیاری از هواکش‌های صنعتی همگی از نوع هواکش آکسیال هستند. هواکش آکسیال را با نام هواکش محوری نیز می‌شناسند زیرا عملکرد هواکش آکسیال بدین صورت است که در راستای محور پره‌ها هوا را جا به جا می‌کند. فن‌های آکسیال به دو صورت کاربرد صنعتی و کاربرد خانگی در بازار وجود دارد.

اگزاست فن 

برای ایجاد گردش هوایی در محیط‌های بسته و رسیدن به فرآیند تهویه مطبوع از از تجهیراتی به نام اگزاست فن استفاده می‌شود. طراحی این تجهیزات به گونه ای است که جریان هوا را از خارج به صورت دمنده در محیط بسته داخلی پخش می‌کند و هوای مانده فضای سربسته را از طریق روزنه‌هایی مثل دریچه های هوا خارج می‌سازد. به انواع فن که با هدف مکیدن هوا و خروج آن طراحی می شوند اگزاست فن گفته می‌شود.
اگزاست فنها از نظر طر احی درسه نوع تیپ سقفی، تیپ آکسیال و تیپ یوتیلیتی طراحی و تولید می‌شوند که هر یک از این انواع بسته به شرایط مکان تا نوع کارکرد فن اگزاست قابلیت انتخاب دارند. از طرفی اگزاست فن از نظر طراحی پروانه نیز به دو صورت ساخته می‌شود. فن آکسیال و فن سانتریفیوژ که همگی یک طرفه و فوروارد هستند.

هواکش صنعتی

هواکش صنعتی

فروش هواکش صنعتی در یزد

کارخانه تولیدی اصفهان سانتریفیوژ فن به مدیریت مهندس عباس هاشم زاده، با طراحی و تولید انواع فن ها با کاربردهای خانگی و صنعتی در استان یزد بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را در این عرصه به مشتریان عرضه می‌کند. 

جهت مشاوره و سفارش هواکش صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۸۰۴۸۰۳۲ – ۰۹۱۳۳۲۵۹۷۲۷